![]() |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
Бізнес-плани: головнеДобавлено 28.01.2019 | monetary-flow.com
Своя компанія – це відмінний шанс самостійно планувати графік роботи, працювати тільки на себе і позбавитися залежності від керівника. Навіть думки про це викликають стан наснаги і ейфорії, тому дуже часто в Гуглі користувачі розшукують інформацію, скажімо, тут. Допустимо, що у вас є готова ідея бізнеса. Але щоб відкрити успішний бізнес і почати заробляти з перших тижнів, необхідно скласти якісний бізнес-план.
Бізнес план надає чіткі розрахунок та опис концепції бізнеса, ось чому потрібно поставитися до його розробки максимально уважно. Він містить розгорнуте обґрунтування ідеї і чітку відповідь, як підприємцю потрібно рухатися далі. У розділах бізнес-плана прораховуються результати бізнеса і необхідні ресурси, розгорнуто описуються напрямки майбутньої діяльності, надається аналіз конкуруючих компаній і оцінка ринку. Правильно складений бізнес-план надає об'єктивний опис господарчої діяльності майбутньої компанії. Бізнес-план дозволяє проаналізувати можливості росту підприємства, допомагає залучити інвесторів і отримати кредит. Бізнес план повинен бути складений чітко, зрозумілою для неспеціаліста мовою без спеціфічних термінів, орієнтовний об'єм - 20-25 аркушів. Роботу над документом розпочинають з оцінки сильних і слабких сторін майбутньої підприємства, загроз і можливостей. Далі слід в деталях описати послуги або продукцію, їхню особливість та привабливість для клієнтів. Серйозний фактор успішної діяльності - кваліфікований аналіз ринкової ситуації. Треба сегментувати і описати покупців, підрахувати перспективи і ємність ринку, розглянути переваги і недоліки конкуруючих підприємств. Після цього необхідно скласти план маркетинга і виробництва, надати структуру фірми, об'єм потрібних ресурсів. Заключний розділ - аналіз загроз і фінансове планування. Він містить розрахунок рентабельності, аналіз доходів і збитків, перелік потенційних загроз, прогноз обсягів збуту. При створенні документу необхідно уникнути найбільш характерних помилок. Це: нестача фактів, невизначеність формулювань, неповний аналіз загроз і конкурентів, вигадані дані. Комментарии: |
Авторизация| Зарегистрируйтесь
•
•
Прямой эфир
•
•
•
•
=
•
•
|
© 2007-2011 Юрга, ул. Машиностроителей 35, офис «ЮГС» тел.: 8 (38451) 4-99-09 По вопросам поддержки сайта: ![]() |
|